IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 ♠♠♠Green Valley♠♠♠

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar
Wiedźma
Posty : 83
Data dołączenia : 05/09/2015

PisanieTemat: ♠♠♠Green Valley♠♠♠   Pią Mar 11, 2016 2:27 pm

Nazwa magii Magia Natury


Acutus flos petalis

Umiejętność  ofensywna - obszarowa. Rzucający wyciągając rękę w stronę celu wzywając chmarę różanych płatków kwiatowych, które stają się ostre na tyle, by przeciąć najtwardszy kamień. Metal ma więcej szczęścia, gdyż może zarobić najwyżej parę draśnięć. Ich rozpiętość wynosi 5m, a zasięg dochodzi nawet do 10m. Atakują wybrane miejsce lub osobę. Jeśli ktoś ich uniknie odskakując tylko zranią lub chybią. Można użyć umiejętności ponownie po trzech turach odpoczynku.
Jeśli chce się wykorzystać mniejszą ilość energii można również użyć zwykłych płatków z kwiatów, znajdujących się nieopodal. W takim rozrachunku czas powtórnego użycia umiejętności redukuje się do minimum (2 tury odpoczynku).

Minusy użycia zamiennika:
-wymagane jest ręczne rozrzucenie „broń”,
-naprowadzanie płatków jest wadliwe, ponieważ nie lecą one prosto przed rzucającego, a są przez niego rozrzucone, co skutkuje nie tylko ewentualnym nie chybieniem, ale i zranieniem sojuszniczych jednostek.


Zew Natury

Umiejętność obszarowa – przyzywa ponadprzeciętnej wielkości kwiaty przypominające trującego Ciemiernika Ogrodowego „Pluto”. Są one rozmieszczone dookoła przyzywającego, tworząc pewnego rodzaju przeszkodę oraz rozciągają się na odległość 3 metrów. Kwiaty posiadają około metr wysokości oraz mają odcień ciemnej czerwieni, dzięki czemu dają wrażenie czarnej barwy, a przy tym widoczny jest niebieski połysk. Wyrastają niezależnie od tego, gdzie zostaną wezwane i trwają na swoim miejscu. Po czasie 5 tur przerzedzają się o połowę, umożliwiając jednocześnie przejście pomiędzy nimi do wzywającego, a całkowicie znikają po dodatkowych 3 turach. Tak samo, jak w oryginalnej odmianie, jego płatki w kontakcie ze skórą mogą poparzyć ciało, ponieważ jest silnie trujący. Zadane obrażenia rozchodzą się nieco po danym miejscu, a ból wydaje się pulsować i piec, przez co sprawia, że korzystanie z kończyn jest mocno utrudnione i nieprzyjemne.
Ponowne przywołanie Zewu Natury jest możliwe po 5 turach.

!!!Uwaga!!!
Kwiaty same z siebie nie powodują żadnych obrażeń, dopóki ktoś ich nie dotknie, a także nie oddziałują na wzywającego.


Switch

Umiejętność łańcuchowa, połączona z Zewem Natury. Służy do zmieniania trybów, w jakich pracować będą wezwane wcześniej rośliny. Odbywa się to za pomocą pyłu, który swoim zapachem wywołuje konkretne skutki. W zależności od wybranego rodzaju, efekty różnią się od siebie w działaniu. Każdy z nich oddzielony jest niewielkim odstępem czasowym, jaki potrzeba na przerwanie poprzedniego trybu i rozpoczęcie kolejnego – zmianę można wprowadzić, co 2 tury (pierwszy post wyłączenie, drugi włączenie). Jednocześnie może być aktywny tylko jeden z nich. Efekt jest trwały do momentu, w którym kwiaty nie zostaną zniszczone lub tryb zmieniony.

Wyróżniany jest tryb ofensywny:
Osłabienie – oddziałuje na mięśnie i umysł ofiary, pozbawiając ją sił witalnych, co skutkuje nie tylko problemem z wykonywaniem różnych czynności, takich jak poruszanie się lub logiczne myślenie, ale także uśpieniem ofiary, która nie może utrzymać swojej przytomności.

Podczas tego trybu, użytkownik może wybrać maksymalnie dwie osoby, które również są odporne na działanie pyłu. On sam, jako osoba za to odpowiedzialna, jest w pełni odporny.

Oraz tryb wsparcia:
Przekierowanie – przy każdym ataku wroga, rośliny ściągają na siebie obrażenia chroniąc tym samym osoby, w które były skierowane. Podczas tego działania, za każdym razem zostaje zniszczony jeden kwiat przyzwany umiejętnością Zewu Natury, a energia z niego ulatująca zmienia się we wsparcie dla wybranych sojuszniczych jednostek, podnosząc im nieco statystyki – zwinność oraz wytrzymałość. Maksymalny przyrost wynosi po 25% dla każdej, jednak jest on możliwy tylko w przypadku zniszczenia wszystkich kwiatów wytworzonych przez Zew Natury. Jednocześnie można wesprzeć w ten sposób tylko dwie osoby, wliczając w to użytkownika.

Jest możliwość wykorzystania zmiany trybów również bezpośrednio na różnych „zewnętrznych” roślinach, jednak dotyczy to tylko i wyłącznie trybu ofensywnego. Nie jest możliwe wsparcie siebie i sojuszników, a dodatkowo odczuwalne dla ofiary skutki są o wiele słabsze, niż te, które pojawiają się z połączenia Switch’a i Zewu Natury - osłabienie nie ma możliwości uśpienia.

Podczas używania połączenia umiejętności Switch i Zew Natury, rzucający nie może wykonać innej umiejętności ofensywnej, ponieważ mógłby zniszczyć własne twory i pozbawić się możliwości ich wykorzystania.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://deathcity.forumpl.net/t672-zielony-kwiatek?nid=1#3923
 
♠♠♠Green Valley♠♠♠
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Melanie Green

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Death City :: Off-top :: Techniki-