IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar
Uczeń EAT
Posty : 400
Data dołączenia : 20/02/2015
Wiek : 21

PisanieTemat: Artefakty   Pią Lut 20, 2015 7:03 pm


W tym miejscu znajdziecie spis artefaktów tego forum. Przeznaczony jest on dla wszystkich grup. Każdy może z niego korzystać. Lista będzie obejmować zarówno dostępne przedmioty, jak i te niedostępne już, ze względu na opisy ich działania.


Zwierzęcy artefakt
Każdy człowiek na start może przywłaszczyć sobie małe zwierzątko. Przez większość czasu pozostaje ono jednak w postaci zwykłego żetonu. (Zazwyczaj znajduje się na nim narysowana podobizna stwora). Przywołaniec służy do obrony oraz ataku. Z wyborem piszemy do admina na pw, a potem wpisujemy zwierzę do Banku Dusz. Warunki: Musi to być coś zwykłego, co dostosuje się do klimatu. Przyzwanie trwa trzy posty, a potem artefakt pozostaje nieaktywny przez kolejne trzy. Proszę pamiętać też, że wybieranie nieoswojonego zwierzęcia, uchodzącego za dzikie, może skutkować brakiem dyscypliny wobec właściciela.


Vademecum Wszechwiedzy
Książka stworzona przez Morgiusa, wielkiego czarownika zeszłej dekady. Powiada się, iż pismo te zawiera wiedzę tysiąca mistrzów wszelkiej specjalizacji. Tak, jest tego wiele i różnorodnie, gdyż można się dowiedzieć wszystkiego o ogrodnictwie, astronomii, fizyce, chemii, sztukach walki oraz wielu innych. Dlatego też każdy użytkownik tej książki ma szansę w parę sekund stać się mistrzem w dowolnej dziedzinie, no przynajmniej teoretycznym. Niestety dla dobra świata magicznego pominięto informacje na temat sztuk tajemnych, zaklinania czy alchemii. Krążą również plotki o poważnym ograniczeniu. Mianowicie by uniknąć stworzenia niepokonanego człowieka Morgirius dodatkowo zaklął księgę, by ta po podzieleniu się jednym z swych sekretów przeniosła się do jednej z wyznaczonych kryjówek. Jak dotąd nie udało się ich wszystkich znaleźć.
Działanie: Po krótkiej lekturze czyni czytelnika specem w jednej z wybranych dziedzin, a następnie znika bezpowrotnie. Wiedz utrzymuje się przez pięć postów i potem również znika. (Wyjątki: wiedza o śmierci, alchemii, zaklinaniu, czasie) {Koszt: 40 dusz}


Oko Lersona
Prawdziwe oko należące do jednego z największych oszustów i manipulatorów chodzących niegdyś po tym świecie. Mowa o niejakim Lersonie Chenkinsie, człowieku potrafiącym czytać w ludziach jak z otwartej księgi. O tym jak się wzbogacił i ile skarbów zdobył krąży wiele legend, jednakże wszystkie kończą się w mniej więcej ten sam sposób. Mianowicie grupa oszukanych zastawiła pułapkę , w którą zbyt pewny siebie kanciarz wpadł. Następnie zabito, choć wcześniej wydłubano mu oczy, by służyły jako symbol kary dla wszystkich podążających tą drogą. Nie wiadomo dokładnie jak, lecz jedno z nich zostało skradzione i przekształcone w ten artefakt, który posiada formę naszyjnika.
Działanie: Za pomocą gamy kolorów ukazuje emocje każdej dostrzeżonej osoby. Działa post po czym wyłącza się na 5. {Koszt: 40 dusz}


Mgielna fajka
Dość stary artefakt liczący sobie dobre parę stuleci. Mimo swego wieku przedmiot ten nie posiada zbyt wielu legend na swój temat. Zapewne spowodowane jest to tym, iż fajka nie dysponuje, żadną efektowną, czy niesamowitą mocą. Na co, więc pozwala? Cóż w sumie już nikt nie zna dokładnych konkretów na jej temat, lecz powiada się, że podczas popalania artefakt wypuszcza z siebie mgielny dym, który okrywa użytkownika i obszar wokół niego.
Działanie: Przy zapaleniu fajka zadymia teren o promieniu 5 metrów od właściciela. Działa dwa posty w pierwszym nic nie widać, a w drugim są ledwo widoczne kontury w zasięgu 2 metrów. Po tym przedmiot wyłącza się na dziesięć postów. {Koszt: 50 dusz}


Miotła wiedźmy
Narzędzie należące raczej do standardowego ekwipunku w magicznym świecie. Jako, że to typowy stereotyp, chyba każdy zdaje sobie sprawę co takiego ten przedmiot potrafi. Kiedy się pojawiły? Cóż to chyba było już tak dawno, że właściwie nikt tego nie wie.
Działanie: Pozwala latać (nawet między tematami) 2 posty, po czym wyłącza się na 10 kolejnych postów. {Koszt: 30 dusz}


Busola Szlaku
Cudowny przedmiot pozwalający odnaleźć każdą osobę, której się szuka. Cóż jak można się domyślić wskazuje szlak, a raczej kierunek, w jaki trzeba się udać by dotrzeć do swego celu. Niestety nie wiadomo, kto naprawdę był jego twórcą. Powiada się jednak, iż „ojciec” tego artefaktu musiał bardzo pragnąć kogoś odnaleźć, by stworzyć coś takiego.
Działanie: Wskazuje  kierunek do wybranej, poznanej osobiście osoby. Po dotarciu do celu wyłącza się na okres dwudziestu postów. {Koszt: 70 dusz}


Bezdenna Sakwa
Przedmiot stworzony przez pewną nieznaną już w dzisiejszych czasach wiedźmę. Nie wiadomo czemu powstał ten artefakt, lecz powiada się, że autorka sakwy chciała stworzyć poręczny, a zarazem nieskończony magazyn. Cóż jeśli to był jej rzeczywisty powód, to po części się jej udało. Czemu nie całkowicie? No więc mogą tam wejść tylko obiekty do pewnego rozmiaru. Nie zmienia to jednak tego, iż przedmiot ten jest niesamowicie użyteczny.
Działanie:Używa się jej jak zwykłego woreczka, a można tam umieścić rzeczy, które mieszczą się w promieniu 25cm. {Koszt: 30 dusz}


Boże Narodzenie 2014
Broda świętego Mikołaja - Przedmiot umożliwia całkowitą zmianę wyglądu na okres trzech postów, potem nie można tego powtórzyć przez kolejne pięć.

Cukrowa laska, która może stać się mieczem na okres dwóch postów. Długa, w biało-czerwone paski. Odpoczynek - dwa posty.

Worek świętego mikołaja, który pomieści każdą rzecz i nie zmieni swojej objętości.

Skarpeta świąteczna, która sama napełnia się słodyczami. Dosłownie nigdy nie będzie pusta. Wyjmujesz jeden? Zaraz na jego miejsce wskoczy kolejny.

Dzwonek reniferka. Zadzwonienie nim powoduje, że każdy w określonej lokacji doznaje jednopostowego paraliżu. Potem nie można go użyć przez siedem postów.
 
Bombki, które po rozbiciu tworzą zasłonę z puchowego śniegu. Czas trwania - dwa posty. (Podczas drugiego już zaczyna być coś widać.) Ilość bombek: 10

Parasolka w małe krasnoludki, która przywołuje deszcz cukierków. Po prostu. ♥



Walentynki 2015
Serduszko-bomba - Serduszko wielkości dłoni przy czym niepowtarzalnie miękkie, uważajcie jednak aby go nie ścisnąć. Pęknie i wydobędzie się rozśmieszający gaz. Czasem przy podrywie tylko to może pomóc.

Kubełek lodów czekoladowych - Natychmiast uleczy rany psychiczne i ukoi zbolałe serce. Poza tym gdy podzielisz się nimi z inna osobą możecie się do siebie zbliżyć. Ile działa? Dopóki nie zjesz wszystkiego, a mówimy tutaj o 500ml lodów.

Miłośne Czekoladki Kupidyna - W pudełku znajdziesz sześć czekoladek, które nadziane są specjalnym napojem kupidyna i eliksirem prawdy. Po zjedzeniu dwóch czekoladek osoba nie może kłamać i jest całkowicie szczera ze swoimi uczuciami przez 5 postów.

Różowe Miłosne Okulary - gdy zakładasz je widzisz świat w różowych kolorach, ale również możesz dostrzec tych, którzy szczęśliwie zostali obdarzeni miłością, a dokładniej - się zakochali. Można je nosić przez trzy posty, potem szkiełka zaczynają pękać.

Kartonik Eliksiru - w tym różowym obklejonym serduszkami kartoniku znajduje się 250ml tajemniczego eliksiru Erosa. Po wypiciu 1/3 kartonika poczujesz natychmiastową poprawę nastroju, ale uważajcie na efekty uboczne - wzrośnie wasz popęd seksualny.


Pierwsze urodziny forum!
Kamień Wiedźmy Czasu - Użycie pozwala na stworzenie "bańki" o promieniu 10 metrów, w której czas płynie znacznie wolniej niż powinien (trzykrotnie wolniej), zarówno dla używającego, jak i pozostałych celów znajdujących się w w polu. Kamień wtedy wypada z ręki używającego i wyznacza środek anomalii. Anomalia trwa 2 posty, jednakże jest to przedmiot jednokrotnego użytku i po zakończeniu trwania zaklęcia, ten znika

Arkaniczna Kula - Kula posiada zaklęcie, którego szansa na powodzenie wynosi tylko 10% dla początkującego użytkownika. Pozwala ono na zatrzymanie czasu na okres jednego posta, a także poruszanie się w nim przez ten czas. Szansę powodzenia można zwiększyć poprzez treningi. Obecnym ograniczeniem jest jedno zatrzymanie czasu na walkę. Uwaga: wszelkie ataki mogą zniwelować działanie kuli przed dezaktywacją.

Kostka - Zwyczajna kostka sześcioboczna, która pozwala cofać tyle minut, ile wyrzuci. Jest to kostka, której można użyć maksymalnie trzy razy potem znika. Między każdym użyciem musi minąć przynajmniej dziesięć postów, a każdy wyrzut robi nie user, a Mistrz Gry.

Kula Czasu - Jest to żółta kulka nie większa niż piłeczka do tenisa stołowego, ma na swojej powierzchni jeden przycisk, który służy do aktywacji. Powierzchnia tego przedmiotu jest pokryta wygrawerowanymi cyframi rzymskimi. W dotyku zdaje się być metalowe. Po aktywacji należy rzucić przedmiot np. w kogoś. Kulka rozpryskuje się jakby była z piasku i tworzy pole o promieniu dwóch metrów od miejsca zderzenia, w którym to czas zostaje zupełnie zatrzymany przez dwie tury. Do tej czasowej bańki nie da się wejść, gdyż dotyk z nią powoduje również zatrzymanie w czasie. Nie da się niczego wewnątrz niej naruszyć. Wewnątrz widać piękne złote rozbłyski jakby w synapsach mózgowych. Przedmiot jednorazowego użytku.

Pastylki ciała - Dwie białe tabletki z żółtymi dwoma strzałeczkami jak na przycisku do przewijania. Po zażyciu jednej czas całego ciała zostaje cofnięty o pięć minut wstecz sprawiając, że wszystkie rany, pomijając te śmiertelne i uszkodzenia ważnych organów, znikają o ile zostały zadane w przeciągu ostatnich pięciu minut. Po zażyciu jednej tabletki kolejną można użyć dopiero następnego dnia. Tabletka niweluje też wszystkie złamania, skręcenia, zatrucia jeżeli otrzymaliśmy te obrażenia i statusy przez ostatnie pięć minut. Nie wyłącza jednak zaklęć, które na nas działają, ani nic innego. Jeżeli działa na nas zaklęcie iluzji pozbawiające nas wzroku, to nie zdejmie go. Zwyczajnie zostajemy odmłodzeni o pięć minut.

Pastylka Skip forward - Całkowicie czarna pigułka z czerwonym napisem "1/2". Po jej zażyciu wszystkie nasze techniki/zaklęcia/umiejętności zostają przewinięte, o ile są na "cooldownie". Jeżeli czas między jednym, a drugim użyciem naszego czaru to pięć tur, to dzięki tej pastylce będzie to jedynie trzy, gdyż zaokrąglamy w górę. Działa jednorazowo i na moment użycia, więc jeżeli odczekaliśmy dwie tury z pięciu, użyjemy jej, to będziemy musieli czekać jeszcze dwie, a nie trzy.

Happening Note - Zeszyt, w którym można napisać coś, co ma się w najbliższym czasie wydarzyć. Oczywiście nie będzie to na zasadzie klasycznego Death Note'a. W zeszycie można zapisać różne drobnostki, które mają się zdarzyć w następnym poście, na przykład ktoś wyleje osobie X na głowę wiadro wody. Nie można tym za bardzo naginać rzeczywistości i musi być dopasowane do sytuacji - kto na pustyni wyrzuci ubrania przez okno? Ponadto artefaktu nie można użyć w walce, a okres czasowy między kolejnymi użyciami wynosi 5 postów.

Quatro Misfortune - zestaw czterech kart w czterech kolorach. Losowanie ich odbywa się z pomocą MG, gdyż pomagają w przewidzeniu najbliższej przyszłości. Kolory wraz z oznaczeniami to kolejno:
- Czerń: śmierć
- Żółć: coś dobrego
- Niebieski: Strata
- Czerwony: Miłość
Można użyć raz na misję/event.

Cukierki Przeszłości - Paczka dziesięciu małych cukierków o smaku pomarańczowym lub truskawkowym, które po zjedzeniu zmuszają do powiedzenia czegoś z przeszłości. Cokolwiek. Nieważne, czy to jest coś ważnego, czy po prostu jakiś szczególik, po prostu musi powiedzieć prawdę. Na przykład mógłby powiedzieć, że wczoraj posolił herbatę. Ponadto, by cukierek działał między jednym, a drugim zjedzeniem trzy posty przerwy.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://deathcity.forumpl.net/t82-nienawidze-cie-elijah-2015
 
Artefakty
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Moc, Magia i Artefakty

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Death City :: Organizacja :: ABC Gry :: System dusz-