IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Techniki Yashidy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość

Gość

#1PisanieTemat: Techniki Yashidy   Sro Paź 14, 2015 5:37 pm


Mimikku

Jedna z najprostszych, najciekawszych, a zaraz najbardziej chamskich zdolności, jakie widział świat. Co prawda Yashida przejawiał chęci i talent w podrabianiu podpisów, kopiowaniu ruchów i innych takich, lecz dopiero niedawno odgadł, że to nie tylko zwykły dryg w tę stronę, a coś o wiele, wiele bardziej wspaniałego. Dzięki tej technice młody Władający jest w stanie idealnie odwzorować ostatnią użytą technikę przez daną osobę w zasięgu wzroku. Niestety ma to ograniczony czas w postaci zaledwie trzech tur po turze skopiowania, a znakiem firmowy, iż coś zmimikował i jest w stanie to wykorzystać, to mnóstwo żarzących się, czarno-fioletowych run na całym ciele(tak, twarzy też). Nie ma różnicy czy jest to Władający czy Magiczna Broń. Kopiowanie obejmuje prawie wszystko. No i w sumie te runiczne znaki dają ciemne, mroczne, fioletowawe światło dookoła chłopaka, więc nie musi nosić ze sobą pochodni przez krótką chwilę. Trzy tury na użycie skopiowanej techniki. Użyta: cztery tury przerwy. Nieużyta: trzy tury przerwy.


Sateraiza!

Nie od dzisiaj wiadomo, że Władający jest od spraw ogólnych, a Magiczna Broń para się walką. W taki sposób mamy podzielone zadania, zaś stuprocentowo ukazuje to technika satelitująca. Dzięki połączeniu wszystkich zmysłów i dodaniu do tego siódmego(tak! właśnie tak!), powstaje w głowie Yashidy przestrzenny obraz otaczającego go terenu w odległości do pięćdziesięciu metrów od niego(wzdłuż, wszerz, do góry itd). Po dłuższej chwili jest on w stanie wykryć najmniejszy szmer, ruch powietrza, czy też niewidzialną istotę dzięki temu, że wydziela ona z siebie ciepło, wydaje dźwięki np. oddychania oraz powonienia. Także przez ściany i ziemię. Oczywiście jeśli ktoś pozostaje pod osłoną niewidzialności(technika, przedmiot, cokolwiek oprócz magii), to Władający nie widzi nagle jej w całej okazałości, co to, to nie. Jak już, to będzie wiedział, że jest ona na tym mini-planie w swojej głowie. Technika działa od trzech, do jeden tury, jeśli chcemy wyłączyć ją wcześniej. W końcu to też nas w nieznacznym stopniu rozprasza. Czas trwania: jedna do trzech tur. Przerwa: dziesięć tur.


Kanōsei o saidaka

Pamiętacie o czym była mowa na początku poprzedniej techniki odnoszącej się do Władającego i jego Magicznej Broni? Nieco skłamałem. Jako że żywy oręż przysposabia osobę dzierżącą go w możliwości obrony, tak zdolności Maksymalizacji Potencjału budzi w ciele użytkownika wszystkie pierwotne instynkty, aby stworzyć z niego na moment idealnego łowcę. Zmysł słuchu, wzroku(widzenie prawie jak u kota), węchu, dotyku, smaku, zmysł somatyczne, równowagi i propriocepcja - wszystko to jest podane silnej iniekcji agresywnych stymulantów, których zapasy są rozlewane do każdej komórki w organizmie. Cały proces początkowy trwa pełną turę, przez której czas prężymy się(także z bólu, lecz nadal możemy reagować, poruszać się itd.), a następnie możemy bawić się w istnego predatora przez trzy pełne tury. Po odmianie przez krótką chwilę jesteśmy chwiejni, ponieważ staramy się opanować nasze zmysły, ale to tylko kwestia czasu, aż dojdziemy do siebie. Jeden moment na zebranie myśli i drugi, aby przystosować się znowu do poprzedniego stanu swojego ciała. Czas trwania: trzy tury. Odpoczynek: trzy tury.

Powrót do góry Go down
 
Techniki Yashidy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Death City :: Off-top :: Techniki-