IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 4' 33'' (Asher)

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość

Gość

#1PisanieTemat: 4' 33'' (Asher)   Nie Sie 23, 2015 4:24 pm

Nazwa magii Magia Ciszy

Dempen

Magia Ciszy ma szeroki zakres zastosowania, a można ją wykorzystać również do wyciszenia własnych zmysłów, aby wyostrzyć inne. Wyciszyć zakłócenia, które przeszkadzają nam w walce. Po użyciu zaklęcia, na trzy tury Asher wycisza swój zmysł węchu i smaku, a wyostrza zmysł wzroku i stabilizuje swój słuch. Jego nadwrażliwość słuchowa podczas trwania tego zaklęcia nie przeszkadza mu. Może spokojnie zdjąć swoje kolczyki, które normalizują jego słuch. Jego wzrok i słuch staje się dwukrotnie lepszy, a oprócz zmysłów wycisza też wszelkie niepotrzebne myśli. Pozostawia jedynie te, które przydają mu się w walce. Sprawia to, że szybciej reaguje, więcej dostrzega, łatwiej mu kogoś wykryć, uniknąć lub zaatakować. Jest maksymalnie skupiony na wyznaczonym celu co ułatwia mu zadanie. Po zakończeniu działania techniki należy odczekać pięć tur, aby ponownie użyć. Nie można użyć zaklęcia więcej niż trzy razy dziennie. Po drugim użyciu wzrok i słuch zostaje osłabiony o 15%, a po trzecim użyciu jest osłabiony o 35%.


Carnival Stilte

Zaklęcie obusieczne, aczkolwiek wyjątkowo przydatne. Asher po użyciu zaklęcia sprawia, że w promieniu 15m od niego wszelkie dusze są wyciszane. Technika trwa trzy tury, a po jej zakończeniu należy odczekać pięć tur, aby znów móc użyć. Po dwukrotnym użyciu, aby użyć trzeci raz należy czekać dziesięć tur, a aby użyć czwarty raz - piętnaście. Analogicznie co użycie od drugiego należy czekać o pięć tur więcej. Zaklęcie sprawia, że osoby stojące w promieniu jego działania nie mogą użyć żadnego zaklęcia, ani techniki, a nawet niemożliwa jest przemiana Magicznych Broni czy potworów. Wszelkie możliwości oparte na duszy zostają zablokowane dopóki stoi się w obrębie działania. Oczywiście Asher również jest wtedy wyciszony i nie może korzystać ze swoich zaklęć. W przypadku technik aktywowanych poza zasięgiem lub zanim zaczęło działać zaklęcie - pozostają one normalne, dlatego jeżeli ktoś rzuci na siebie tarczę co trwa trzy tury, to będzie ona nawet jak znajdzie się w promieniu wyciszenia, a jeżeli ktoś zmieni się w broń, to nią pozostanie, jednak nie zdoła zmienić się znów w człowieka. Asher nie może przerwać w każdym momencie zaklęcia, zatem to on odczuwa największe skutki trzech tur braku możliwości korzystania z zaklęć.


Absolute Stilte

Kwiat prac Ashera nad swoją magią. Absolute Stilte, to potężne zaklęcie, które nakłada się poprzez dotyk przeciwnika. Po dotknięciu i aktywowaniu zaklęcia na lewej piersi oponenta pojawia się pieczęć ze wskazówką, która wskazuje jej "zapełnienie". Zadaniem tego znaku jest absolutne wyciszenie naznaczonego, a więc zatrzymanie akcji serca, lecz jedynie poprzez określony warunek. Im przeciwnik więcej hałasu robi lub nieprzyjemnych dźwięków, tym bardziej pieczęć zapełnia się, a gdy osiągnie pełnie - naznaczony umiera poprzez wstrzymanie akcji serca. Nie da się znów sprawić, by to zaczęło bić. Nałożona pieczęć utrzymuje się przez 6 tur, a jeżeli po ich upływie nie zapełni się - to zatrzymuje się na zawsze bez żadnych efektów. Znak niestety zostaje na całe życie. Jakie odgłosy w jakim stopniu zapełniają pieczęć? Podaję "cennik":
- Stanie w miejscu, spokojny oddech, brak odgłosów, bicie serca - 1%  
- Słowo - 2%
- Wykrzyczane słowo - 4%
- Wyszeptane słowo - 5%
- Bieg, przyśpieszona akcja serca, oddech głośny - 10%
- Odgłos walki np. zderzanie się broni, odgłos wystrzału z broni - 3%
- Inne odgłosy typu kichnięcie, kaszlnięcie, pociągnięcie nosem - 2%
- Użycie techniki, zaklęcia, przemiany w broń/człowieka - 7%
- Przewroty, salta i wszystkie inne ciężkie do sprecyzowania odgłosy - określa MG.
Zaklęcie zdawałoby się nazbyt silne, lecz potężnym ograniczeniem jest fakt, że jedno użycie zaklęcia kosztuje Ashera 1 duszę (tą z systemu dusz), a maksymalnie może ich mieć "załadowanych" trzy. Więc w jednej walce może naznaczyć 3 osoby pieczęcią, a później musi wydać trzy dusze, aby znów "uzupełnić zapas". Sprawia to, że w jednym pojedynku, eventcie, misji, nie może użyć tego zaklęcia więcej niż trzy razy, a każde użycie kosztuje go prawdziwą, jedną duszę. Dodatkowo między jednym naznaczeniem, a drugim musi być trzy tury przerwy. Innym sposobem przerwania tego zaklęcia jest porażenie znaku falą duszy. Sprawia to, że znak zatrzymuje się, a zaklęcie przestaje działać. Kolejnym sposobem jest oddalenie się od Ashera o pięćset metrów. Ucieczka od niego sprawi, że znak po jednej turze zatrzyma się. Ostatnim ograniczeniem tego zaklęcia jest to, że raz naznaczona osoba nie może zostać naznaczona nigdy więcej w swoim życiu, dlatego jak raz ktoś się wyrwie z tego zaklęcia - nigdy więcej nie może być ponownie naznaczonym.

Dusz: {3/3}


Powrót do góry Go down
 
4' 33'' (Asher)
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Asher Arryn

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Death City :: Off-top :: Techniki-