IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Katalog dla potworów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar
Uczeń EAT
Posty : 400
Data dołączenia : 20/02/2015
Wiek : 20

PisanieTemat: Katalog dla potworów   Sob Kwi 11, 2015 10:10 pm

Podniesienie czaru
Umiejętność, która pozwala na podniesienie wydajności jednego czaru. Do tej pory działał tylko kilka minut? Po odblokowaniu podniesienia umiejętności będzie mógł działać dłużej. Za jednym kupne można ulepszyć tylko jeden czar w rozsądnych granicach. {Koszt: 50 dusz}

Tylko dla potwora magicznego.


Dodatkowy czar
Jak sama nazwa wskazuje umiejętność pozwala użytkownikowi dodać do swojej karty jeden wybrany przez siebie czar, z zakresu swojego rodzaju magii. Nie można wykraczać poza granicę swoich możliwości i robić czarów za silnych na postać. {80 dusz}

Tylko dla potwora magicznego.


Soul Protect
Zaawansowana forma magii opracowana przez wiedźmy, aby zneutralizować długość fali duszy użytkownika, skutecznie maskując ją i powodując, że imituje normalną ludzką duszę. Ta szczególna magia została wymyślona przez wiedźmy w celu przeciwdziałania Widzeniu Dusz - zdolności która pozwala na odróżnienie poszczególnych rodzajów dusz. Od pewnego czasu czarodzieje i potwory też mogą z niej korzystać, jednak do tej pory nie wiadomo kto dopuścił się wydania tajemnicy wiedźm. {Koszt: 50 dusz}

Tylko dla potwora magicznego.


Dodatkowa technika
Jak sama nazwa wskazuje umiejętność pozwala użytkownikowi dodać do swojej karty jedną wybraną przez siebie technikę. Nie można wykraczać poza granicę swoich możliwości i robić technik za silnych na postać. {Koszt: 80 dusz}

Tylko dla potwora niemagicznego.


Postrzeganie dusz
Umiejętność dzieli się na dwa poziomy. Potwory mogą opanować tylko pierwszy z nich.

• Postrzeganie dusz to rzadka umiejętność. Technika ta pozwala na postrzeganie dusz. Jest szóstym zmysłem objawiającym się pod postacią jednego z pozostałych pięciu. Najczęściej użytkownicy tej umiejętności “widzą” Dusze, jednak przykładowo muzycy częściej “słyszą” fale duszy, a tropiciele mogą je “wywęszyć”. Technika ta jest niezwykle cenna ze względu na jej możliwość identyfikacji wiedźm i czarodziei w otoczeniu. Może też, do pewnego stopnia, odczytać osobowość innych jedynie na podstawie ich ducha. Zasięg Postrzegania jest zależny od siły duszy i znacznie rośnie podczas Rezonansu. Co więcej, wejście w taką interakcję z partnerem przekazuje mu umiejętność do czasu, aż połączenie zostanie zerwane. Niestety osoby, które posiadły technikę Percepcji Dusz są nieco bardziej wrażliwe na Szaleństwo. {Koszt: 50 dusz}

Niwelowane przez: Soul Protect
Tylko dla potwora niemagicznego.


Opanowanie Szaleństwa
Uwolnienie Szaleństwa, a dokładniej Opanowanie Szaleństwa to specjalna technika dla osób, którym chociaż raz zdarzyło się popaść w jakikolwiek typ Szaleństwa. Pozwala ona zintegrować i zaaplikować odpowiednią dawkę niszczących Fal Duszy Szaleństwa do własnej duszy, aby tylko częściowo popaść w niepoczytalność. Dokonanie tego pozwala użytkownikowi na wykorzystanie pełni mocy Szaleństwa, która objawia się w ponad ludzkiej sile i specjalnych zdolnościach. Szaleństwo w tej formie potrafi nawet zmienić nasz wygląd zewnętrzny. Podczas Opanowania Szaleństwa postać tylko częściowo jest niepoczytalna, lecz w głównej mierze wie co robi. Technika ta sprawia, że stajemy się wielokrotnie silniejsi fizycznie, a także nasza synchronizacja dusz osiąga nowy poziom, niemożliwy do zdobycia bez Szaleństwa. Wszystkie ataki, również techniki oraz zaklęcia stają się znacznie potężniejsze. Każdy posiadacz tej techniki musi opisać swój wygląd podczas Opanowania Szaleństwa, a także ma możliwość dodania osobnej techniki/zaklęcia w swojej Karcie Technik. Ta technika będzie tylko dostępna w trakcie Opanowania Szaleństwa. Opanowanie Szaleństwa można użyć raz na misję, fabułę oraz walkę i trwa ono pięć tur. Może ono zostać przerwane po otrzymaniu obrażeń z ataku Anty-Demonicznych Fal Duszy albo po zakończeniu działania specjalnej techniki dostępnej tylko podczas Opanowania Szaleństwa. Korzystanie z tej techniki wiąże się ze sporym ryzykiem. Użytkownik zostaje wystawiony na działanie Szaleństwa, które uwalnia emocje oraz przemyślenia pożerające umysł. Postać korzystając z tej techniki powoli zatraca się w Szaleństwie i staje się mniej odporna na jego działanie, dlatego z Opanowania Szaleństwa nie można korzystać zbyt często. {Koszt: 175 dusz}


_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://deathcity.forumpl.net/t82-nienawidze-cie-elijah-2015
 
Katalog dla potworów
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Death City :: Organizacja :: ABC Gry :: System dusz-