IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 

Gabryś i ludzie, którzy z nim wytrzymują

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Nauczyciel
Data dołączenia : 21/02/2015

PisanieTemat: Gabryś i ludzie, którzy z nim wytrzymują   Sob Lut 21, 2015 8:12 pm

Dee-Dee the death

A taka jedna psycholożka, która męczy mnie pracuje w Shibusen. Jest dziwna. I nie rozumiem jej. Jest na liście osób, którzy każą mi jeść, czyli tej niechybnie złej. Ale osobiście jest spoko, często mówi do mnie tym matczynym tonem. Jestem za młody o jakieś tysiąc lat, żeby ją zrozumieć. Osobno jest moją władającą. Dee dee the potworzyca ftw.

Yves

Człowiek, który jest jednym z najważniejszych osób mojego życia i nie mówię tutaj o byciu w relacji władający broń, ponieważ oboje przynależymy do tej samej grupy. W dodatku jestem nauczycielem... a on uczniem... To się nie powinno dziać. A dzieje. Wszystko rozbijało się o seks, a potem przyszedł czas na weryfikację uczuć, stwierdzenie czego tak naprawdę się oczekuje od drugiej osoby. No i wyszło, że teraz jesteśmy parą? Nigdy nie myślałem, że zdobędę taką relację z kimkolwiek. Nigdy nie łudziłem się, że ktoś może mnie chcieć. Dlatego teraz będę się starał z całych sił to podtrzymać. Nie spierdolę tego. Mowy nie ma.

Welt

Khhh, ta dziwna, mała dziewczynka, która potrafi dać okropny ból głowy i jeszcze nawet nie wiedziała czym jestem! Czujecie tą zniewagę? Naprawdę myślała, że jestem księciem z rodu duchów wampirów broni... eee makarena... Nie wiem co mam z nią zrobić, bo jest moją uczennicą. Pochwalić, że poradziła sobie z przeciwnikami, czy może zganić za to, że jest dziwna? Ale no zawsze może zabić kogoś swoim IQ! Powinienem jej po prostu życzyć szczęścia na zajęciach z Emilianem. Biedaczka.

Ivy